Slide TRENIRUOČIŲ STUDIJA Pirmasis susitikimas

KŪNO MASĖS VALDYMAS

Fizinis pasyvumas, gyvenimo būdas, stresas, ligos, genetinis paveldimumas įtakoja kūno riebalinės masės didėjimą arba per mažą kūno svorį. Tai gali tiesiogiai skatinti lėtinių ligų vystymąsi ir padidėjusį mirtingumą.

LAIKYSENOS IR JUDESIO KOREKCIJA

Fizinis pasyvumas ir sėdimas darbas, įvairios sportinės veiklos be fizinio kūno parengimo turi neigiamos įtakos raumenų, sąnarių ir skeleto sistemos balansui, kuriam sutrikus keičiasi mūsų laikysena, prastėja judesių efektyvumas, jaučiame skausmus bei patiriame traumas.

BAZINIS FIZINIS IR SPORTINIS RENGIMAS

Treniruotės su pasipriešinimu ne tik užtikrina geresnę gyvenimo kokybę  atliekant kasdienius veiksmus , bet ir gerina kūno laikyseną, pusiausvyrą ir koordinaciją, stiprina imunitetą, suteikia energijos, taip pat teigiamai veikia diabeto, širdies ir kraujagyslių ligų, vėžinių susirgimų ir kitų lėtinių ligų rizikas.

LĖTINIO SKAUSMO VALDYMAS

Lėtinis skausmas skatina nedarbingumą, nerimą, depresiją, miego sutrikimus, prastą gyvenimo ir judesio kokybę bei padidėjusias sveikatos priežiūros išlaidas. Lėtinų skausmų įtakotas aktyvaus gyvenimo vengimas skatina kitų su fiziniu pasyvumu susijusių sutrikimų vystymąsi taip sukurdamas vis didėjančią problemą.

PASLAUGOS

PIRMASIS SUSITIKIMAS

Įvertinę jūsų funkcinius gebėjimus ir raumenų balansą bei aptarę lūkesčius ir poreikius, pasiūlysime tinkamiausią būdą jūsų tikslams pasiekti!

ASMENINĖS TRENIRUOTĖS

Asmeninės treniruotės su profesionaliu treneriu – tiesiausias kelias į jūsų tikslą. Individualus testavimas ir veiksmų planas bei nuolatinė kompetetingo specialisto pagalba leis treniruotės pobūdį ir krūvį pritaikyti prie jūsų specifinių poreikių ir galimybių, todėl net ir nenuspėjamas gyvenimo tempas nesukliudys judėti pirmyn!

TRENIRUOTĖS MAŽOSE GRUPĖSE

Treniruotės mažose 3-5 asmenų grupėse – FØRMA specializacija. Kitaip nei įprastose didelių grupių treniruotėse, mūsų tikslinių NASM OPT ™ metodika paremtų treniruočių metu gausite progresyvų, jūsų fiziniams gebėjimams pritaikytą krūvį, asmeninį trenerio dėmesį ir mažos komandos energijos dozę. Mūsų praktika rodo – tai vienas geriausių derinių ilgalaikei motyvacijai ir progresui!

MITYBOS KOUČINGAS

Sveikos mitybos principų valdymas yra vienas esminių įgūdžių, reikalingų šiuolaikiniam skubančiam žmogui, siekiančiam susidoroti su dideliu gyvenimo tempu, patiriamu stresu ir poilsio trūkumu. Efektyvios mitybos strategija yra būtina siekiant fizinės ir emocinės sveikatos tikslų.

PIRMASIS SUSITIKIMAS

Įvertinę jūsų funkcinius gebėjimus ir raumenų balansą bei aptarę lūkesčius ir poreikius, pasiūlysime tinkamiausią būdą jūsų tikslams pasiekti!

KĄ SAKO KLIENTAI

KLIENTŲ ATSILIEPIMAI

SUSISIEKITE!

Iškilo klausimų? Parašykite mums!

Vardas
Užpildykite šį lauką
El. paštas *
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.
Tel. nr. *
Užpildykite šį lauką
Žinutė *
Užpildykite šį lauką
Pasirinkite parinktį
Norėdami tęsti, turite sutikti su sąlygomis
Meniu