1. SĄVOKOS
1.1. Standartinės Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklės – šios taisyklės, kuriomis nustatomos Paslaugų
teikėjo ir Kliento teisės ir pareigos, Paslaugų įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, Paslaugų
suteikimo tvarka, Šalių atsakomybė bei kitos su Paslaugų pirkimu-pardavimu Internetinėje
parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.2. Internetinė parduotuvė – www.forma.lt interneto tinklapyje esanti elektroninė parduotuvė, kurioje
Klientas, prisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti Paslaugų teikėjo
siūlomas Paslaugas.
1.3. Paslaugos – visos internetinėje parduotuvėje ir programėlėje PushPress Members parduodamos
mėnesinės asmeninių, grupinių ir mažų grupių treniruočių narystės, bei kitos - papildomos
paslaugos.
1.4. Papildomos paslaugos - kartinės paslaugos, užsakomos atskirai arba kartu su mėnesinėmis
narystėmis. Pvz. tyrimai, testavimai, treniruočių programos sudarymai ir pan.
1.5. Paslaugų teikėjas – MB „TRENERIS KALNUOSE“, į/k 305416450, registruotas adresas Aguonų
g. 8A-7, LT-03213, Vilnius, Bankas SWEDBANK, a/s LT907300010161443781.
1.6. Klientas – asmuo, atitinkantis šių Standartinių paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklių numatytus
reikalavimus ir įsigijęs Paslaugų Internetinėje parduotuvėje arba PushPress Members programėlėje.
1.7. Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis – Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis (specialiosios sąlygos)
ir šios Standartinės paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklės.
1.8. Sporto klubas – prekių ženklu FORMA pažymėtas sporto klubas.
1.9. Treniruočių erdvė – Klientams Sporto klube skirtos patalpos: bendrosios ir specializuotos
treniruočių zonos.
1.10. Narystė – Kliento įgyta teisė nustatytą laikotarpį lankytis Sporto klube. Išskiriama grupinių
treniruočių, asmeninių treniruočių arba treniruočių mažose grupėse narystės.
1.11. Minimalus Paslaugų paketas – privalomas treniruočių kartu su treneriu kiekis per kalendorinį
mėnesį.
1.12. Šalys – Paslaugų teikėjas ir Klientas įvardinami kartu.
1.13. Atostogos – Klientui suteikiamas laikotarpis, kai Klientas siekia laikinai nesinaudoti Sporto klubu
ir šio laikotarpio metu Klientui nėra taikomi mokesčiai už Paslaugas.
2. BENDROSIOS SĄLYGOS
2.1. Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartimi Paslaugų teikėjas įsipareigoja parduoti ir suteikti Paslaugas
Klientui, o Klientas įsipareigoja sumokėti už įsigytas Paslaugas nustatytą pinigų sumą.
2.2. Pirkti Paslaugas Internetinėje parduotuvėje arba PushPress Members programėlėje ir jomis
pasinaudoti turi teisę prisiregistravę Klientai, kurie registracijos dieną yra:
2.2.1. 18 metų, kurių veiksnumas šioje srityje nėra apribotas teismo tvarka;
2.2.2. 14-15 metų, kurių veiksnumas šioje srityje nėra apribotas teismo tvarka, pateikus įstatyminių
atstovų sutikimą dėl Paslaugų suteikimo;
2.2.3. jaunesni nei 14 metų, kurių vardu Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartį sudaro įstatyminiai atstovai
bei pateikia sutikimą dėl Paslaugų suteikimo.
2.3. Klientui siekiant įsigyti Paslaugų, Klientas turi patvirtinti, kad jis yra susipažinęs ir sutinka su
šiomis Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklėmis. Patvirtinimas atliekamas paspaudžiant
„Perskaičiau ir sutinku su Taisyklėmis ir sąlygomis“.
2.4. Klientui nesuteikiama teisė įsigyti Paslaugų Internetinėje parduotuvėje ir PushPress Members
programėlėje, jeigu Klientas nėra susipažinęs su Standartinėmis Paslaugų pirkimo-pardavimo
taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Klientas nesutinka su Standartinėmis
Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklėmis, jis negali užsisakyti Paslaugų Internetinėje parduotuvėje
ir PushPress Members programėlėje.
2.5. Paslaugų teikėjas neprisiima jokios rizikos ir yra besąlygiškai atleidžiamas nuo bet kokios
atsakomybės, jei Klientas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Standartinėmis Paslaugų
pirkimo-pardavimo taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
2.6. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę pakeisti, papildyti ar taisyti Standartines Paslaugų
pirkimo-pardavimo taisykles. Apie atitinkamas Standartinių Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklių
modifikacijas Klientai informuojami pranešimu www.forma.lt Kliento turimoje paskyroje. Jeigu
Klientas nuspręs pakartotinai įsigyti Paslaugas, tuomet tai reikš jo sutikimą su naujausia
Standartinių Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklių redakcija.
3. KLIENTO TEISĖS, ĮSIPAREIGOJIMAI IR ATSAKOMYBĖ
3.1. Klientas turi teisę pirkti Paslaugas Internetinėje parduotuvėje ir PushPress Members programėlėje
šių Stadartinių Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
3.2. Klientas, įsigijęs Internetinėje parduotuvėje arba PushPress Members programėlėje Paslaugų,
privalo šiomis Paslaugomis pasinaudoti Internetinėje parduotuvėje arba PushPress Memebers
programėlėje nustatyta tvarka ir sąlygomis. To nepadarius, Kliento įsigytos ir neišnaudotos
Paslaugos nebegalios.
3.3. Klientas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų tikslumą, teisingumą, išsamumą,
duomenų savalaikį tikslinimą, jiems pasikeitus. Paslaugų teikėjas jokiu atveju nebus atsakingas už
žalą, atsiradusią Klientui ir (ar) tretiesiems asmenims, jeigu Klientas pateikia registracijos formoje
netikslius, neteisingus, neišsamius duomenis, nedelsiant nepatikslina pasikeitusių asmens
duomenų.
3.4. Klientas, pastebėjęs, kad per klaidą užsisakė ne tas Paslaugas, privalo nedelsdamas, bet ne vėliau
nei per 5 dienas, apie tai informuoti Paslaugų teikėją. Praleidus šį terminą, Paslaugų teikėjas
pasilieka teisę nebekeisti Kliento įsigytų Paslaugų į kitas bei negrąžinti sumokėtų pinigų.
3.5. Klientas įsipareigoja vadovautis Paslaugų teikėjo ir Sporto klubo darbuotojų saugumo nurodymais
ir patarimais, duotais Sporto klube ar už jos ribų.
3.6. Klientas įsipareigoja laikytis Sporto klubo taisyklių.
3.7. Klientas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų.
3.8. Klientas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės
parduotuvės ar PushPress Members programėlės teikiamomis Paslaugomis naudojasi trečiasis
asmuo, prisijungimui naudodamas Kliento prisijungimo duomenis, Paslaugų teikėjas šį asmenį
laiko Klientu.
3.9. Klientas supranta, kad Paslaugų teikėjas neteikia traumų ar ligų gydymo paslaugų, taip pat
supranta, kad visi traumų ar ligų paūmėjimai yra išimtinai Kliento atsakomybė. Paslaugų teikėjo
teikiamomis Paslaugomis yra siekiama prevencijos nuo minėtų traumų ar ligų, tačiau tai nėra
laikoma gydymu.
3.10. Klientas privalo atlyginti visą savo kaltais veiksmais arba neatsargumu padarytą Paslaugų teikėjui
žalą.
3.11. Klientas visiškai atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetine parduotuve ir PushPress
Members programėle.
4. PASLAUGŲ TEIKĖJO TEISĖS, ĮSIPAREIGOJIMAI IR ATSAKOMYBĖ
4.1. Jei Klientas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia
Standartinėse Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytus įsipareigojimus, Paslaugų teikėjas
turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Kliento galimybę naudotis Internetine
parduotuve arba panaikinti Kliento registraciją. Klientui atlikus šiame punkte nurodytus neteisėtus
veiksmus, Paslaugų teikėjas pasilieka teisę atsisakyti suteikti Klientui jo įsigytas Paslaugas bei
grąžinti jo sumokėtus pinigus už jas.
4.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja šiose Standartinėse Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklėse
nustatytomis sąlygomis sudaryti Klientui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis
paslaugomis (registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje, pateikti užsakymą, apmokėti
užsakymą, rezervuoti Paslaugų suteikimo laiką).
4.3. Paslaugų teikėjas įsipareigoja suteikti Klientui jo užsisakytas Paslaugas šiose Standartinėse
Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklėse, bei paslaugų aprašuose nustatyta tvarka ir sąlygomis.
4.4. Paslaugų teikėjas įsipareigoja teikti Klientui Paslaugas atsižvelgdamas į savo užimtumą, kurį
Klientas matys pagal PushPress Members programėlėje esantį laisvų dienų ir konkrečių laisvų
laikų rezervacijos kalendorių.
4.5. Paslaugų teikėjas turi teisę atšaukti Internetinės parduotuvės kalendoriuje Kliento rezervuotą laiką
Paslaugų suteikimui tais atvejais, kai Paslaugų teikėjas negali suteikti šių Paslaugų sutartu laiku dėl
objektyvių aplinkybių. Tokiu atveju Klientas turi rezervuoti kitą Paslaugų suteikimo laiką.
4.6. Paslaugų teikėjui kilus įtarimų dėl prastos Kliento sveikatos būklės, Paslaugų teikėjas turi teisę
pareikalauti iš Kliento pateikti sveikatos medicininę pažymą. Klientui atsisakius ją pateikti,
Paslaugų teikėjas turi teisę atsisakyti suteikti Kliento įsigytas paslaugas bei grąžinti už jas
sumokėtus pinigus. Jeigu Kliento pateikta sveikatos medicininė pažyma yra gauta iš sveikatos
įstaigos seniau nei prieš pusę metų, tuomet Paslaugų teikėjas turi teisę reikalauti iš Kliento pateikti
naują sveikatos medicininę pažymą.
4.7. Paslaugų teikėjas, atsižvelgdamas į prastą Kliento sveikatos būklę, turi teisę atsisakyti suteikti
Klientui Paslaugas. Tokiu atveju Paslaugų teikėjas grąžina Klientui jo sumokėtus pinigus už
įsigytas Paslaugas, išskaičiuojant Paslaugų teikėjo patirtas išlaidas ir suteiktas Paslaugas (suteiktų
Paslaugų suma, mokesčiai, kuro sąnaudos, pinigų grąžinimo pervedimo mokesčiai ir kitos), patirtas
iki sužinant apie Kliento sveikatos būklę.
4.8. Paslaugų teikėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš
anksto nepranešęs Klientui. Paslaugos, įsigytos iki Internetinės parduotuvės veiklos sustabdymo,
yra suteikiamos Klientui laikantis šių Standartinių Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklių.
4.9. Paslaugų teikėjas neatsako už Kliento sveikatos būklės pablogėjimus ar komplikacijas, atsiradusias
Klientui teikiant ar jau po Paslaugų suteikimo.
4.10. Paslaugų teikėjas neteikia su sveikata susijusių diagnozių, visa Paslaugų teikėjo pateikta
informacija Kliento pageidavimu suteiktų Paslaugų (VO2max tyrimas, testavimas ir t.t.) pagrindu
yra bendro pobūdžio.
4.11. Paslaugų teikėjas neatlygina Klientui dėl teikiamų Paslaugų Kliento sveikatai bei gyvybei
padarytos tiek turtinės, tiek neturtinės žalos, išskyrus atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Paslaugų
teikėjo tyčios ar didelio neatsargumo. Klientas patvirtina, jog jis žino, supranta ir sutinka, kad
Paslaugų teikėjas nėra atsakingas prieš Klientą, jeigu pats Klientas (įskaitant nepilnamečius
asmenis ir juos lydinčius asmenis) nėra atsargus, atidus, nesilaiko visuotinai įprastų saugaus
elgesio, viešosios tvarkos, Paslaugų teikėjo taisyklių.
5. NARYSTĖS PASLAUGŲ SĄLYGOS
5.1. Teisę naudotis Paslaugomis turi asmenys, įsigiję Narystę ir asmenys, įsigiję vienkartinį
apsilankymą ar paslaugą.
5.1.1. Pasibaigus Kliento užsakytam Asmeninių ar Mažų grupių treniruočių Narystės laikotarpiui,
Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo baigiasi ir visos neišnaudotos
Paslaugos anuliuojasi.
5.1.2. Pasibaigus Kliento užsakytam Grupinių treniruočių vieno mėnesio Narystės laikotarpiui, Paslaugų
pirkimo-pardavimo sutartis tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo baigiasi ir visos neišnaudotos Paslaugos
anuliuojasi.
5.1.3. Kliento užsakyta atsinaujinanti Grupinių treniruočių Narystė užsakoma minimaliam narystės apraše
nurodytam terminui mokant kas mėnesį. Pasibaigus terminui Narystė yra automatiškai atnaujinama
tokiam pačiam minimaliam terminui neribotą kartų skaičių, kol nėra nutraukiama Klientui pranešus
Paslaugų tiekėjui elektroniniu paštu info@forma.lt prieš 14 dienų. Klientui nutraukus sutartį
anksčiau nurodyto termino galioja sąlygos nurodytos 7.2 punkte.
5.1.4. Klientui pratęsus Narystę ne vėliau kaip paskutinę narystės galiojimo dieną, neišnaudotos
Paslaugos persikelia į kitą kalendorinį mėnesį, išskyrus Minimalaus Paslaugų paketo Paslaugas.
5.1.5. Kartu su Asmeninių ar Mažų grupių Sporto klubo Naryste Klientas įsipareigoja kas mėnesį įsigyti
savo nuožiūra ne mažiau kaip 4 (keturias), 6 (šešias) arba 8 (aštuonias) Paslaugas per mėnesį –
Minimalų Paslaugų paketą. Įsigijus šias Paslaugas, Klientas įgyja teisę savo nuožiūra, Sporto klubo
darbo metu, registruotis paslaugos suteikimui per PushPress Memebers programėlę bei lankytis
treniruočių erdvėje.
5.2. Jei Minimaliu Paslaugų paketu ar dalimi jo Klientas nepasinaudoja per 1 (vieną) kalendorinį
mėnesį, įsigytos Paslaugos nepersikelia į kitą kalendorinį mėnesį ir anuliuojasi. Ši nuostata
netaikoma papildomoms Paslaugoms, kurias Klientas gali įsigyti per PushPress Members
programėlę ir kurios viršija Minimalų Paslaugų paketą. Šios papildomos Paslaugos, neišnaudotos
per kalendorinį mėnesį anuliuojasi tuomet, kai pasinaudota arba tuomet, kai baigiasi Sporto klubo
Narystė ir ji nėra pratęsiama.
5.3. Dėl Paslaugų teikėjo kaltės negalėjus išnaudoti Minimalaus Paslaugų paketo per kalendorinį
mėnesį Kliento rezervuotu metu, Minimalus Paslaugų paketas, ar jo dalis, kuria Klientas negalėjo
pasinaudoti nesianuliuoja ir yra perkeliama į kitą kalendorinį mėnesį.
5.3.1. Jei Minimaliu Paslaugų paketu ar jo dalimi Klientas negalėjo pasinaudoti paskutinį Narystės
mėnesį, Paslaugų teikėjas atitinkamai pratęsia Narystę tokiam dienų skaičiui, kuriuo Klientas
bandė, tačiau dėl Paslaugų teikėjo kaltės negalėjo pasinaudoti Paslaugomis bei užtikrina, jog
papildomai suteiktomis dienomis būtų galima išnaudoti Minimalų Paslaugų paketą.
5.3.2. Jei Paslaugų teikėjo kaltė pasireiškia dėl trenerio, pas kurį buvo rezervuotas Paslaugos laikas,
negalėjimu suteikti Paslaugos, Paslaugų teikėjas gali paskirti kitą, pavaduojantį trenerį, kuris
suteiks rezervuotą Paslaugą.
5.4. Klientas supranta ir sutinka, jog Narystės ir Minimalių Paslaugų paketo mokestis bus automatiškai
nuskaitomas kiekvieną kalendorinį mėnesį naudojant SEPA pavedimus iš Kliento banko sąskaitos,
nurodytos Paslaugų pirkimo metu.
5.4.1. Klientas užtikrina, kad Narystės galiojimo termino metu Kliento banko sąskaitoje bus pakankamai
lėšų sąskaitai apmokėti.
5.4.2. Jei mokėjimo SEPA pavedimu neįmanoma atlikti, Paslaugų teikėjas informuoja Klientą ir Klientas
užtikrina, jog mokestis būtų sumokėtas per 5 darbo dienas nuo Paslaugų teikėjo informavimo.
5.5. Klientas turi teisę, pranešus Paslaugų teikėjui el. paštu info@forma.lt, prisijungus prie savo
paskyros Internetinėje parduotuvėje arba PushPress Members programėlėje, sustabdyti turimą
Narystę.
5.6. Klientui gali būti suteiktos Atostogos. Atostogų dienų kiekis nurodomas prie specifinės narystės
informacijos. Narystės galiojimas pratęsiamas laikotarpiui, kuriuo jo galiojimas buvo sustabdytas
Atostogų metu. Atostogų terminas neskaidomas ir išnaudojamas per vieną kartą. Panaudojus tik
dalį Narystės sustabdymo dienų, likęs terminas anuliuojasi.
6. PASLAUGŲ UŽSAKYMAS
6.1. Klientas gali pirkti Paslaugas Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs Internetinės parduotuvės
sistemoje internetiniu adresu www.forma.lt arba parsisiuntęs PushPress Members programėlę iš
App Store arba Google Play platformos.
6.2. Klientas už Paslaugas apmoka per „PushPress“ programėlę arba internetinį puslapį.
6.3. Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo laikoma sudaryta nuo to
momento, kai Klientas, išsirinkęs aktualias Paslaugas, patvirtina, kad sutinka su Paslaugų
pirkimo-pardavimo taisyklėmis, ir apmoka užsakymo sumą.
6.4. Klientas įgytas Paslaugas turi išnaudoti Internetinėje parduotuvėje, o jei Paslaugos perkamos
PushPress Members programėlėje, joje nustatyta tvarka ir sąlygomis, to nepadarius, Kliento
įsigytos Paslaugos nebegalios ir pinigai už jas nebus grąžinami.
6.5. Sudarius Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartį, Klientas rezervuoja Paslaugų suteikimo laiką
PushPress Members programėlėje esančiame kalendoriuje.
6.6. Klientas turi teisę atšaukti/pakeisti rezervuotą Paslaugų suteikimo laiką ne vėliau nei likus 12
(dvylika) darbo valandų iki numatyto Paslaugų suteikimo laiko. Pažeidus šį punktą, Paslaugų
teikėjas turi teisę atsisakyti pakeisti Paslaugų suteikimo laiką. Tokiu atveju Klientui nėra grąžinami
pinigai.
6.7. Klientui sutikus su šiomis Standartinėmis Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklėmis laikoma, kad
Klientas duoda sutikimą siųsti reklaminę informaciją apie Paslaugų teikėjo vykdomas akcijas
Kliento pateiktais duomenimis: el. paštu ir mobiliojo telefono numeriu. Papildomai šis sutikimas
turi būti išreiškiamas Kliento aktyviais veiksmais – paspaudžiant „Sutinku gauti naujienas ir
reklamas“. Klientui neatlikus šių aktyvių veiksmų, Kliento duomenys nebus naudojami tiesioginės
rinkodaros tikslais.
7. SUTARTIES GALIOJIMAS IR NUTRAUKIMAS
7.1. Klientas turi teisę prieš 14 (keturiolika) dienų iki paskutinės Narystės galiojimo dienos Paslaugų
teikėją el. paštu info@forma.lt informuoti, kad Narystės pratęsti nepageidauja ir nori nutraukti tarp
Paslaugų teikėjo ir Kliento sudarytą Paslaugų pirkimo-pardavimo sutartį. Paslaugų teikėjui negavus
Kliento atsisakymo pratęsti Narystę, Narystė prasitęsia automatiškai.
7.2. Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Narystės sutartį apie tai pranešęs Paslaugų teikėjui.
Nutraukus sutartį bet kuriuo metu, tačiau nepasibaigus Narystės terminui, Klientas turi pareigą
atlyginti tiesioginius Paslaugų teikėjo nuostolius, kuriuos sudaro:
7.2.1. Klientui suteikta nuolaida nuo bazinės narystės kainos, dėl Narystės įsigijimo už laikotarpį nuo
Narystės įsigijimo ar automatinio atnaujinimo dienos iki jos nutraukimo dienos.
7.2.2. Nemokamai gautos kitos Paslaugos, ar Atostogos kurių Klientas atskirai neįsigijo ir/ar jos buvo
suteiktos dėl specifinės Narystės įsigijimo. Nuostoliai apskaičiuojami imant Paslaugų
pirkimo-pardavimo sutarties pasirašymo dieną galiojusias šių Paslaugų kainas.
7.3. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai pranešęs Klientui, jeigu:
7.3.1. Klientas neužtikrina galimybės Paslaugų teikėjui SEPA pavedimu nuskaityti mokėjimus už
Minimalų Paslaugų paketą ir apie tai informuotas vėluoja tai padaryti pats ilgiau kaip 60
(šešiasdešimt) kalendorinių dienų.
7.3.2. Klientas pažeidžia šių Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklių 3.6 punktą ir nepaiso Sporto klubo
darbuotojų įspėjimų.
8. PASLAUGŲ TEIKĖJO TAIKOMOS AKCIJOS
8.1. Paslaugų teikėjas turi teisę savo nuožiūra rengti ir vykdyti įvairias akcijas, pavyzdžiui, Paslaugų
kainos sumažinimus, Paslaugų rinkinių formavimus.
8.2. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo keisti akcijų trukmę, sąlygas
arba jas atšaukti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik nuo jų
atlikimo momento ir nėra taikomas iki jų pateiktiems užsakymams. Informacija apie vykstančias
akcijas pateikiama Internetinės parduotuvės tinklalapyje.
8.3. Paslaugų teikėjas turi teisę, atsižvelgiant į Kliento išreikštą sutikimą pagal Standartinių Paslaugų
pirkimo-pardavimo taisyklių 6.7. punktą, siųsti reklamines akcijas Klientui jo nurodytais
duomenimis. Klientas turi teisę atsisakyti Paslaugų teikėjo siunčiamų reklaminių laiškų, apie tai
informuojant Paslaugų teikėją telefonu, elektroniniu paštu ar kitokiu būdu.
9. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
9.1. Kliento pageidavimu Paslaugų teikėjo individualiai Klientui sudaryta programa, grupinių ir mažų
treniruočių programos yra originalus kūrybinės veiklos rezultatas, kuris kaip autorių teisių objektas
saugomas pagal Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo nuostatas. Visos
turtinės ir neturtinės autoriaus teisės į šias programas priklauso Paslaugų teikėjui.
10. PRIVATUMO POLITIKA IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
10.1. Ši privatumo politika reglamentuoja pagrindinius asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo
principus bei tvarką. Papildomos privatumo nuostatos gali būti pateikiamos ir naudojantis
internetine svetaine www.forma.lt arba PushPress Members programėle.
10.2. Paslaugų teikėjas užtikrina duomenų subjektų teises pagal Lietuvos Respublikos asmens duomenų
teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės
aktus.
10.3. Paslaugų teikėjas tvarko Kliento pateiktus asmens duomenis elektroninės prekybos tikslais siekiant
tinkamai vykdyti šią Sutartį.
10.4. Paslaugų teikėjas tvarko Kliento pateiktus asmens duomenis tiesioginės rinkodaros ir reklaminių
akcijų vykdymo tikslais tuo atveju, jeigu dėl to yra aiškiai išreikštas Kliento sutikimas.
10.5. Paslaugų teikėjas tvarko šiuos asmens duomenis: vardas, pavardė, gimimo metai, telefono numeris,
elektroninio pašto adresas. Klientui nepateikus šių duomenų, ši Sutartis negalės būti įvykdyta, nes
nebus galima identifikuoti Kliento bei su juo susisiekti šios Sutarties vykdymo tikslais.
10.6. Paslaugų teikėjas perduoda Kliento duomenis tretiesiems asmenims, jei tai yra būtina šios sutarties
vykdymui (pvz., IT paslaugų teikėjams, teikiantiems internetinės svetainės priežiūros, buhalterines
ir kitas susijusias paslaugas) arba jei būtinumas pateikti tam tikrus duomenis kyla vadovaujantis
Lietuvos Respublikos įstatymais, arba jeigu yra pačio Kliento prašymas dėl tam tikrų duomenų
atskleidimo/perdavimo.
10.7. Paslaugų teikėjas vadovaujasi šiais pagrindiniais asmens duomenų tvarkymo principais:
10.7.1. asmens duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais;
10.7.2. asmens duomenys tvarkomi tiksliai ir sąžiningai;
10.7.3. asmens duomenys tvarkomi teisėtai;
10.7.4. asmens duomenys nuolat atnaujinami;
10.7.5. asmens duomenys saugojami ne ilgiau nei to reikalauja nustatyti duomenų tvarkymo tikslai;
10.7.6. visa informacija apie tvarkomus asmens duomenis yra konfidenciali.
10.8. Paslaugų teikėjas gauna asmens duomenis tiesiogiai iš Kliento (jam prisiregistravus internetinės
svetainės kliento paskyroje). Paslaugų teikėjas netvarko kitais būdais gautų asmens duomenų.
10.9. Klientas turi teisę reikalauti iš Paslaugų teikėjo ištrinti apie jį surinktus duomenis, t. y. įgyvendinti
savo teisę būti pamirštam; reikalauti, kad apie jį surinkti duomenys būtų perkelti kitam subjektui;
bei teisę pateikti skundą priežiūros institucijai (Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, L.
Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius).
10.10. Klientas turi teisę reikalauti tiek įstatymuose, tiek šioje privatumo politikoje jo nurodytų teisių
įgyvendinimo. Paslaugų teikėjas turi patenkinti Kliento prašymą per 30 (trisdešimt) dienų terminą
arba atsisakyti jį patenkinti, jeigu Kliento prašymas neturi teisėto pagrindo.
10.11. Tvarkydamas ir saugodamas Kliento asmens duomenis Paslaugų teikėjas įgyvendina organizacines
ir technines priemones, kurios užtikrina asmens duomenims apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto
sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo.
10.12. Kliento asmens duomenys yra saugojami tiek, kiek būtina šios Sutarties vykdymui, tačiau ne ilgiau
nei 10 metų po jos pabaigos.
10.13. Paslaugų teikėjas turi teisę iš dalies ar visiškai pakeisti šią privatumo politiką, apie tai viešai
paskelbdamas internetinėje svetainėje www.forma.lt.
11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
11.1. Šios Standartinės Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklės taip pat apibrėžia santykius tarp Paslaugų
teikėjo ir Kliento, kuris nėra pasirašęs Paslaugų pirkimo-pardavimo sutarties (specialųjų sąlygų),
tačiau naudojasi Paslaugomis ir yra patvirtinęs Standartines Paslaugų pirkimo-pardavimo taisykles.
11.2. Ginčai, susiję su Paslaugų pirkimu-pardavimu Internetinėje parduotuvėje arba PushPress
Memebers programėlėje, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai
sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.
11.3. Klientas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) dėl neteisminio
ginčų sprendimo. VVTAT el. paštas: tarnyba@vvtat.lt, registruotas adresas: Vilniaus g. 25, Vilnius.